Działania dydaktyczne w ZSE
Liczba odp.
19
Procent konwersji
50%
Eksportuj do    
#Id1. Czy lubisz się uczyć?1 a. Dlaczego tak? (możesz zaznaczyć więcej niż jedną odpowiedź):1 b. Dlaczego nie? (możesz zaznaczyć więcej niż jedną odpowiedź):2. Jak oceniasz swoje zaangażowanie na lekcji w proces uczenia się?3. Na lekcjach preferujesz metody (możesz zaznaczyć więcej niż jedną odpowiedź):4. Jak dużo czasu poświęcasz codziennie w domu nauce?5. Czy zawsze odrabiasz zadania domowe?6. Jeżeli nie odrobię zadania, to dlatego, że:7. Czy ktoś pomaga Ci w odrabianiu zadań domowych?8. Czy znasz techniki uczenia się/ zapamiętywania?9. Jeśli tak, czy wykorzystujesz je w nauce?10. Jeśli nie, czy chciałbyś je poznać?12. Jak oceniasz efektywność swojej nauki?
117
nie
ponieważ mimo moich starań, nakładu pracy, ciągle nie mogę przyswoić wymaganych przez nauczycieli wiedzy i umiejętności
duże
praca z materiałem źródłowym (wykresy, dane statystyczne, materiał ilustracyjny, teksty prasowe
powyżej dwóch godzin
zdarzyło mi się nie odrobić 1-2 razy 
nie rozumiem materiału
nikt
tak
tak
mogłoby być lepiej
218
tak
ponieważ wiedza i umiejętności na wysokim poziomie zagwarantują mi w przyszłości ciekawą pracę i satysfakcjonujące zarobki 
duże
praca w małych grupach, w parach 
gry dydaktyczne, scenki, odgrywanie ról
około dwóch godzin
zdarzyło mi się nie odrobić 1-2 razy 
jest za trudne
nikt
nie
nie
tak
mogłoby być lepiej
319
tak
ponieważ jestem ambitny, obowiązkowy, solidny
ponieważ wiedza i umiejętności na wysokim poziomie zagwarantują mi w przyszłości ciekawą pracę i satysfakcjonujące zarobki
duże
praca w małych grupach, w parach 
praca z materiałem źródłowym (wykresy, dane statystyczne, materiał ilustracyjny, teksty prasowe
około godziny
zdarzyło mi się nie odrobić 1-2 razy 
jest za trudne
nikt
tak
nie
nie
zadowalająca 
420
tak
ponieważ wiedza i umiejętności na wysokim poziomie zagwarantują mi w przyszłości ciekawą pracę i satysfakcjonujące zarobki 
duże
praca z materiałem źródłowym (wykresy, dane statystyczne, materiał ilustracyjny, teksty prasowe
powyżej dwóch godzin
zdarzyło mi się nie odrobić 1-2 razy 
nie chce mi się
nikt
tak
tak
tak
zadowalająca 
521
nie
ponieważ mimo moich starań, nakładu pracy, ciągle nie mogę przyswoić wymaganych przez nauczycieli wiedzy i umiejętności
wolę spędzać więcej czasu ze znajomymi
małe
praca w małych grupach, w parach 
praca z materiałem źródłowym (wykresy, dane statystyczne, materiał ilustracyjny, teksty prasowe
gry dydaktyczne, scenki, odgrywanie ról
praca z wykorzystaniem technologii informacyjno-komunikacyjnych (filmy, portale internetowe, prezentacje multimedialne)
około dwóch godzin
zdarzyło mi się nie odrobić 1-2 razy 
nie pamiętam
nikt
nie
nie
tak
mogłoby być lepiej
622
nie
wolę spędzać swój wolny czas przy komputerze 
małe
praca w małych grupach, w parach 
praca z materiałem źródłowym (wykresy, dane statystyczne, materiał ilustracyjny, teksty prasowe
praca z wykorzystaniem technologii informacyjno-komunikacyjnych (filmy, portale internetowe, prezentacje multimedialne)
około godziny
zdarzyło mi się nie odrobić 1-2 razy 
nie chce mi się
nikt
tak
tak
tak
mogłoby być lepiej
723
tak
ponieważ wiedza i umiejętności na wysokim poziomie zagwarantują mi w przyszłości ciekawą pracę i satysfakcjonujące zarobki 
bardzo dużo
podające (wykład, pogadanka)
około dwóch godzin
tak, zawsze
nikt
tak
tak
satysfakcjonuje mnie w pełni 
824
nie
ponieważ mimo moich starań, nakładu pracy, ciągle nie mogę przyswoić wymaganych przez nauczycieli wiedzy i umiejętności
małe
praca w małych grupach, w parach 
gry dydaktyczne, scenki, odgrywanie ról
praca z wykorzystaniem technologii informacyjno-komunikacyjnych (filmy, portale internetowe, prezentacje multimedialne)
około dwóch godzin
zdarzyło mi się nie odrobić 1-2 razy 
jest za trudne
kolega/ koleżanka
nie
nie
tak
mogłoby być lepiej
925
tak
duże
gry dydaktyczne, scenki, odgrywanie ról 
powyżej dwóch godzin
często zdarza mi się nie odrabiać zadania
jest za trudne
kolega/ koleżanka
nie
nie
tak
zadowalająca 
1026
tak
ponieważ wiedza i umiejętności na wysokim poziomie zagwarantują mi w przyszłości ciekawą pracę i satysfakcjonujące zarobki 
duże
podające (wykład, pogadanka)
praca w małych grupach, w parach
praca z wykorzystaniem technologii informacyjno-komunikacyjnych (filmy, portale internetowe, prezentacje multimedialne)
około godziny
zdarzyło mi się nie odrobić 1-2 razy 
nikt
tak
tak
mogłoby być lepiej
1127
nie
ponieważ mimo moich starań, nakładu pracy, ciągle nie mogę przyswoić wymaganych przez nauczycieli wiedzy i umiejętności
duże
praca w małych grupach, w parach 
praca z materiałem źródłowym (wykresy, dane statystyczne, materiał ilustracyjny, teksty prasowe
praca z wykorzystaniem technologii informacyjno-komunikacyjnych (filmy, portale internetowe, prezentacje multimedialne)
powyżej dwóch godzin
zdarzyło mi się nie odrobić 1-2 razy 
nie rozumiem materiału
korepetytor
tak
nie
tak
mogłoby być lepiej
1228
nie
ponieważ mimo moich starań, nakładu pracy, ciągle nie mogę przyswoić wymaganych przez nauczycieli wiedzy i umiejętności
duże
podające (wykład, pogadanka)
praca w małych grupach, w parach
gry dydaktyczne, scenki, odgrywanie ról
około godziny
zdarzyło mi się nie odrobić 1-2 razy 
jest za trudne
nikt
tak
tak
mogłoby być lepiej
1329
nie
wolę spędzać więcej czasu ze znajomymi 
małe
praca w małych grupach, w parach 
gry dydaktyczne, scenki, odgrywanie ról
około godziny
tak, zawsze
nie pamiętam
nikt
tak
tak
tak
mogłoby być lepiej
1430
tak
ponieważ jestem ambitny, obowiązkowy, solidny
małe
praca w małych grupach, w parach 
praca z materiałem źródłowym (wykresy, dane statystyczne, materiał ilustracyjny, teksty prasowe
praca z wykorzystaniem technologii informacyjno-komunikacyjnych (filmy, portale internetowe, prezentacje multimedialne)
powyżej dwóch godzin
tak, zawsze
nie pamiętam
kolega/ koleżanka
tak
nie
mogłoby być lepiej
1531
tak
ponieważ wiedza i umiejętności na wysokim poziomie zagwarantują mi w przyszłości ciekawą pracę i satysfakcjonujące zarobki 
duże
podające (wykład, pogadanka)
praca w małych grupach, w parach
praca z wykorzystaniem technologii informacyjno-komunikacyjnych (filmy, portale internetowe, prezentacje multimedialne)
około dwóch godzin
zdarzyło mi się nie odrobić 1-2 razy 
nie pamiętam
nikt
tak
tak
tak
mogłoby być lepiej
1632
nie
wolę przeczytać dobrą książkę, pójść do kina, pograć w piłkę, itp.
duże
praca w małych grupach, w parach 
burza mózgów
około dwóch godzin
tak, zawsze
jest za trudne
kolega/ koleżanka
tak
tak
tak
mogłoby być lepiej
1733
nie
wolę przeczytać dobrą książkę, pójść do kina, pograć w piłkę, itp.
duże
burza mózgów
gry dydaktyczne, scenki, odgrywanie ról
około dwóch godzin
tak, zawsze
jest za trudne
kolega/ koleżanka
tak
tak
tak
mogłoby być lepiej
1834
tak
ponieważ wiedza i umiejętności na wysokim poziomie zagwarantują mi w przyszłości ciekawą pracę i satysfakcjonujące zarobki 
duże
podające (wykład, pogadanka)
burza mózgów
około godziny
zdarzyło mi się nie odrobić 1-2 razy 
jest za trudne
nikt
tak
tak
zadowalająca 
1935
tak
ponieważ wiedza i umiejętności na wysokim poziomie zagwarantują mi w przyszłości ciekawą pracę i satysfakcjonujące zarobki 
duże
praca w małych grupach, w parach 
praca z wykorzystaniem technologii informacyjno-komunikacyjnych (filmy, portale internetowe, prezentacje multimedialne)
powyżej dwóch godzin
zdarzyło mi się nie odrobić 1-2 razy 
nie rozumiem materiału
nikt
nie
nie
tak
zadowalająca 


Statystyki

Od: Do: